#KIS Design Jam - bezpłatne warsztaty z marką ORANGE

KIS Design Jam - warsztaty oparte o metody design thinking i service design. Wydarzenie będzie prowadzone w metodyce service design / design thinking, które doprowadzą do wypracowania pomysłów, które rozwiążą aktualne problemy społeczne. W ramach warsztatów uczestnicy mają poznać wszystkie aspekty danej sytuacji i na podstawie jej znajomości, stworzyć rozwiązania, które będą prowadzić do zamierzonego celu.
Wydarzenie będzie prowadzone w metodyce service design / design thinking, które doprowadzą do wypracowania pomysłów, które rozwiążą aktualne problemy społeczne. W ramach warsztatów uczestnicy mają poznać wszystkie aspekty danej sytuacji i na podstawie jej znajomości, stworzyć rozwiązania, które będą prowadzić do zamierzonego celu. Myślenie projektowe umożliwia dostarczenie innowacyjnych rozwiązań dzięki zastosowaniu określonej strategii projektowania oraz narzędzi. Proces standardowo podzielony jest na pięć etapów od diagnozy do stworzenia prototypu, które muszą być realizowane w konkretnej kolejności. Uczestnicy podzieleni na zespoły będą opracowywać rozwiązania dla tzw. person, czy archetypów osób reprezentujących cechy odbiorców usługi/produktu. Persony pozwalają na poznanie wzorców behawioralnych, motywacji lub umiejętności faktycznych użytkowników. Nasz partner Orange dostarczył nam tematy wyzwania, a pomysłodawcy z różnych grup będą łączyć się w zespoły i podczas jednego dnia warsztatowego wypracują pomysły, które być może w przyszłości zmienią ten obszar otaczającego nas świata. Innymi słowy znajdą sposoby na to, aby stare nieużywane telefony zniknęły z szuflad i np. dostały drugie życie.
  • Termin i miejsce wydarzenia: 6 kwietnia 2022 roku w siedzibie marki ORANGE w Warszawie. Zapisy do 31 marca 2022 roku !
  • Liczba miejsc jest ograniczona - 30 miejsc.
  • Zgłoszenia należy dokonać przez formularz zgłoszeniowy.
  • Dla najlepszego zespołu nagroda pieniężna w wysokości 5000 zł.
  • Dla wszystkich uczestników warsztatów certyfikaty ukończenia.
  • Możliwość nawiązania kontaktu z partnerami w tym z marką ORANGE.
  • Szansa na przekonanie do wdrożenia swojego pomysłu przez Partnera.
  • Nagrody rzeczowe.
WYDARZENIE ORGANIZOWANE WE WSPARCIU: